Peugeot 206 club CZ&SK


Vítejte na oficiálních stránkách českého&slovenského Peugeot 206 clubu!

V jakých motorizacích se 206ka dělala?

Také jste někdy přemýšlely nad tím, jaké všechny motorizace se kdy do 206tek, které běžně potkáváte dávali a zda máte tu nejslabší či tu nejsilnější? Pojďme se tedy v rychlosti na všechny motorizace podívat.

Seznam všech benzinových motorizací:

  • 1,0 l (999 cc³) D4D I4 16v, 70 PS (69 hp/51 kW),(D4D)
  • 1,1 l (1124 cm³) TU1 I4, 54 PS (53 k/40 kW),(HFY)
  • 1,1i l (1124 cm³) TU1 I4, 60 PS (59 k/44 kW),(HFX,HFZ)
  • 1,4 l (1360 cm³) TU3 I4, 75 PS (74 k/55 kW),(KFV,KFW,KFX)
  • 1,4 l (1360 cm³) ET3 16v I4, 88 PS (87 k/65 kW),(KFU)
  • 1,6 l (1587 cm³) TU5 8v I4, 90 PS (90 k/65 kW),(NFZ)
  • 1,6 l (1587 cm³) TU5JP4 16v I4, 109 PS (108 k/80 kW),(NFU)
  • 2,0 l (1997 cm³) DEW10 16v I4, 134 PS (133 k/99 kW),(RFR)
  • 2,0 l (1997 cm³) EW10 16v I4, 136 PS (134 k/100 kW),(RFN)
  • 2,0 l (1997 cm³) EW10J4S 16v I4, 177 PS (180 k/130 kW),(RFK)

A nyní všechny dieselové varianty:

  • 1,4 l (1398 cm³) DV4 HDi I4, 68 PS (67 k/50 kW) – 1,4 HDI (8HX,8HZ)
  • 1,6 l (1560 cm³) DV6 HDi HDi 16v I4, 109 k (108 hp/80 kW) – 1,6 HDI (9HY,9HZ)
  • 1,9 l (1868 cm³) DW8 I4, 71 PS (70 k/52 kW) – 1,9 D (WJZ,WJY)
  • 2,0 l (1997 cm³) DW10 HDi I4, 90 PS (90 k/66 kW) – 2,0 HDI (RHY)

Motorizace jsou řazeny podle jejich objemu. Největší vyjímku tvoří obsah 1.0. Tento obsah u nás nikdy nebyl k dostání a byl určen pouze pro brasilský trh. Další podivností je 1.9 HDi, bylo jich jen opravdu málo a byly to jedny z prvních dieselu ve 206ce a ani nebyly označené jako HDi.

Možná vás také napadlo, ve spojení s motorizacemi HDi, zda se neliší barvou. Ano, opravdu se motorizace dají podle barvy HDi, resp. jejich "íčka" poznat. Zde platí:

  • 1.4 HDi je zelené
  • 1.6 HDi je červené, protože ve 206ce je nejsilnější
  • 2.0 HDi je zelené a nebo celé stříbrné
Rozdíl mezi červeným a zeleným označením HDi

Rozdíl mezi červeným a zeleným označením HDi